آغاز ثبت نام حج عمره مفرده از اواخر آذر ماه :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

آغاز ثبت نام حج عمره مفرده از اواخر آذر ماه

  • ۸۵

آغاز ثبت نام حج عمره مفرده از اواخر آذر ماه 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از انتهای آذر ماه حج عمره مفرده آغاز خواهد شد و طبق اعلام سازمان حج و زیارت، از ۲۸ آذر کار اعزام زائران عمر مفرده آغاز خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت امروز (چهارشنبه ۲۱ آذر ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: شهید گمنامی روز دوشنبه صبح در میدان بهارستان تشییع خواهد شد و در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاک سپرده می‌شود. از رسانه‌ها و خبرنگاران دعوت می‌کنم که مهمان این شهید عزیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

وی با اشاره به موضوع حج مفرده، اظهار کرد: از انتهای آذر ماه حج عمره مفرده آغاز خواهد شد و روز گذشته سازمان حج و زیارت اعلام کرد که از ۲۸ آذر کار اعزام زائران حج عمره مفرده آغاز خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بنده از بانک مرکزی، سازمان هواپیمایی و وزارت راه به صورت ویژه تشکر می‌کنم که با همکاران ما در سازمان حج و زیارت همکاری نزدیکی داشتند و بعد از ۹ سال امکان زیارت خانه خدا در عمره مفرده فراهم شده است. (به نقل از خبرگزاری آنلاین)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.