«کارآمدترین و ناکارآمدترین» وزرای دولت رئیسی کدام اند؟ :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

«کارآمدترین و ناکارآمدترین» وزرای دولت رئیسی کدام اند؟

  • ۹۳

به گزارش خبرنگار کافه دانشگاهیان در نظرسنجی که در روزهای آغازین سال ۱۴۰۲ انجام داد، از مخاطبان خواست تا نظر خود را درباره کارآمدترین و ناکارآمدترین وزرای دولت اعلام کنند. این گزارش به تحلیل نظرات مشارکت کنندگان در نظرسنجی پرداخته است.

گروه سیاسی: اغلب شرکت کنندگان در نظرسنجی خبرآنلاین، «کلیت» اجزا دولت با تاکید بر «تیم اقتصادی» را فاقد کارآمدی موثر برای تحقق رضایت‌مندی مردم ارزیابی کردند. در راس نارضایتی‌ها، رئیس جمهور قرار دارد. مخاطبان معتقدند رئیسی با انتخاب‌های نادرست در تیم اقتصادی خود، نتوانسته به وعده‌هایش عمل کند.

در مرتبه دوم و تقریبا هم‌ردیف با ضعف کارآمدی رئیس دولت سیزدهم، اغلب مخاطبان خبرآنلاین در نظرات خود برای تعیین کارآمدترین و ناکارآمدترین وزرا، به تیم اقتصادی دولت سیزدهم اشاره و آن‌ها را به‌عنوان ناکارآمدترین مورد خطاب قرار داده‌اند. در نظرات کاربران «سیاست خارجی» با «اقتصاد داخلی» پیوند دارد و کاربران معتقدند وزیرامور خارجه نتوانسته کارآمدی خود را در این حوزه اثبات کند. در نگاه کاربران، وزیر امور خارجه تا روزهای پایانی سال قادر نبود رفع تحریم‌ها را که شعار رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ بود، محقق کند و این استمرار تحریم‌ها وضعیت معیشت مردم را با سختی مواجه کرده است.

تاریخ خبر: 1401/12/24

کد خبرنگار: 892520125- ( سامان بیات ترک)

شماره خبر: 1

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.