اولین شورای راهبری استانی امور زنان و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

اولین شورای راهبری استانی امور زنان و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

  • ۹۲

ولین شورای راهبری استانی امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اولین شورای راهبری استانی امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دکتر عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده برگزار شد.

دکتر محمدی در این نشست با تأکید بر مسأله حجاب و آراستگی گفت: هر یک از مسئولان دفاتر امور زنان و خانواده موظف هستند تا در واحد دانشگاهی خود به ارزیابی و آسیب‌شناسی موضوع حجاب و عفاف بپردازند.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی واحدهای دانشگاهی ادامه داد: با تلاش و کار مستمر در اجرای قوانین و ضوابط حجاب و معرفی صحیح دستورات اسلام در بحث پوشش و عفاف باید گام های موثری در واحدهای دانشگاهی برداشته شود.

دکتر قاسمی نیز در این نشست با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با بیان اینکه بیش از 60 درصد دانشجوبان دانشگاه آزاد اسلامی را دختران تشکیل می‌دهند و تعداد قابل توجهی از کارکنان و اساتید در دانشگاه نیز بانوان هستند، گفت: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و شبکه سازی بانوان وظیفه اصلی شورای راهبری استانی است. 

وی با تأکید بر آراستگی و شئون رفتاری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و پهنه‌بندی که انجام شده‌ است، مأموریت ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این حوزه تعریف شده و باید در سطح کلان و ملی به آن پرداخته شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.