مهلت ارسال آثار به فراخوان شصت و دومین سال «جایزه البرز» 30 آذر :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

مهلت ارسال آثار به فراخوان شصت و دومین سال «جایزه البرز» 30 آذر

  • ۳۷

مهلت ارسال آثار به فراخوان شصت و دومین سال «جایزه البرز» 30 آذر

بنیاد فرهنگی البرز در فراخوانی دانشمندان جوان، فناوران، طلاب و دانشجویان را به شرکت در در شصت و دومین سال جایزه این بنیاد دعوت کرد.

«جایزه البرز» به صورت سالانه به نخبگان علمی برتر ایرانی اهدا می‌شود و به افرادی تعلق می‌گیرد که به اشاعه فرهنگ کشور و تسکین آلام بشری و رفاه زندگی انسانی و بالارفتن حیثیت ایرانی در جامعه جهانی کمک کنند.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ علمی کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه البرز» به همت مردی خیراندیش و نیک‌سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف شد که طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم طی سال های اخیر در قالب همایش های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسوولین کشوری محقق شده است.

براساس فراخوان شصت و دومین سال جایزه البرز، دانشمندان جوان، فناوران، طلاب و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت جایزه البرز (بخش جایزه نخبگانی)، نسبت به دریافت و مطالعه شیوه‌نامه جایزه البرز ۱۴۰۳ در هر بخش مبادرت ورزند و در صورت واجد شرایط بودن، در سامانه جایزه البرز ثبت‌نام و بارگذاری مدارک کنند.

براساس گزارش بنیاد ملی علم ایران، با توجه به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی‌آزمایی آنها از طریق استعلام از مراجع ذیربط و انجام داوری، مشابه سنوات گذشته، این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ سایت بسته می شود، داوطلبان واجد شرایط، ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

دانشجویان تمامی رشته‌ها، طلاب، مخترعان، فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و اعضای هیات‌علمی در بازه سنی زیر ۴۰ سال می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. (به نقل از ایرنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.