خواستار «اختصاص سرانه تغذیه به دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

خواستار «اختصاص سرانه تغذیه به دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد

  • ۱۰۷

خواستار «اختصاص سرانه تغذیه به دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار «اختصاص سرانه تغذیه به دانشجویان غیربومی دانشگاه آزاد» شدند.

این کاربران در پویش خود آورده‌اند:

«به دانشگاه آزاد اسلامی تا دولت نهم سهمیه تغذیه یارانه‌ای برای دانشجویان از وزارت علوم تعلق می‌گرفت. اما سال‌هاست دانشجویان غیربومی این دانشگاه علاوه بر هزینه سنگین شهریه، باید هزینه سنگینی برای تغذیه و اسکان پرداخت کنند.

متاسفانه در این بین دولت محترم به ویژه وزارت علوم باید چترش نیز بر روی دانشجویان دانشگاه آزاد بگستراند. به هر حال ما نیز در این کشور دانشجو هستیم و حداقلی از سرانه یارانه دانشجویی باید شامل حالمان نیز شود. متاسفانه دانشجوی دانشگاه آزاد هم باید به فکر تهیه غذا باشد و هم درس بخواند و هم شهریه سنگین برای هر نیمسال درسی و خوابگاه دهد.

پس حداقل یک مشکل را حل کنید، تا دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هم بتواند از یارانه غذای دانشجویان بهرمند شود.»

محمدهادی صحرا‌بان سردبیر این پویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در دولت نهم یک سرانه دانشجو‌های دانشگاه آزاد داشتند و در دولت نهم تقریبا این سرانه حذف شد و دانشجویان غذای دانشجویی که صندوق رفاه دانشجویان در اختیار دانشجویان دانشگاه‌های دولتی می‌گذارد را برای دانشجویان دانشگاه آزاد محدود شد.

* اعمال یارنه غذایی برای دانشجویان دانشگاه آزاد

وی افزود: حال در اینجا هزینه‌ای بر هزینه‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اضافه شده و ما خواستار هستیم تا یارانه غذایی برای دانشجویان دانشگاه آزاد بازگردد و دولت کمک کند تا این یارانه غذایی برای دانشجویان دوباره اعمال شود، چراکه یک‌سری دانشجویان دانشگاه آزاد شهریه سنگینی را پرداخت می‌کنند و در بحث غذای دانشجویی هم مشکلاتی را دارند.

صحرا‌بان ادامه داد: اگر این مسأله نیز برای ما حل شود و یارانه غذایی برای ما درج شود، سنگین بودن هزینه تحصیل نیز برای ما تسهیل می‌شود. (به نقل از فارس)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.