23 آبان آخرین مهلت ارسال ایده برای رویداد تخصصی سکو در هفته پژوهش و فناوری :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

23 آبان آخرین مهلت ارسال ایده برای رویداد تخصصی سکو در هفته پژوهش و فناوری

  • ۸۴

23 آبان آخرین مهلت ارسال ایده برای رویداد تخصصی سکو در هفته پژوهش و فناوری

«سکو»؛ رویداد ایده تا محصول در هفته پژوهش و فناوری به همت معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

رویداد سکو، به‌ منظور کمک به کاربردی شدن دانش نافذ، تحقیقات کاربردی، پایش و پردازش نیازهای کشور، در کلیه سطوح علمی - پژوهشی و تکمیل زنجیره «ایده تا تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات»، برای ساختن ایرانی پیشرو، توسعه‌یافته و ایجاد بستری مناسب برای دانشجویان مشتاق و علاقه‌مند برگزار می‌شود.

رویداد تخصصی بازار ایده تا محصول در محورهای فین‌تک (Financial Technology)، فناوری اطلاعات (Information Technology)، همبست آب، غذا و انرژی (Water-Food-Energy Nexus) و سلامت و تجهیزات پزشکی (Health and Medical Equipment) برپا می‌شود.

برای اولین‌بار در واحد علوم و تحقیقات، دو بخش ویژه به نام «تحقیق و توسعه» و «بازار» ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشرو در نظر گرفته شده است تا همانند دانشگاه‌های ملی و بین‌المللی موفق نسل سوم و چهارم، تعاملی دوچندان بین ایده‌ها، نمونه‌های اولیه موفق و شرکت‌های پیشرو که به دنبال شبکه‌سازی، مشاوره، تجاری‌سازی و بازار هستند، محقق شود.

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان علاقه‌مند و جویای ایده و طرح‌های دانشجویی کاربردی می‌توانند در این رویداد برای ارائه ایده‌های خود ثبت‌نام کنند و ایده‌های پیشنهادی خود را (در راستای محورهای ذکر شده)، تا تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات بارگذاری کنند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات به نشانی srb.iau.ir/bpj مراجعه کنند. (به نقل از ایسنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.