۶ خرداد؛ برگزاری ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران در محل باشگاه دانشجویان :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

۶ خرداد؛ برگزاری ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران در محل باشگاه دانشجویان

  • ۸۷

مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران اعلام کرد که دهمین دوره ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران در روز شنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دهمین ملاقات عمومی و صمیمانه ریاست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه با ذی‌نفعان در روز شنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان ارجمند، دانشجویان گرامی دانشگاه و سایر ذی‌نفعانی که علاقمند به طرح مسائل و ارائه پیشنهادات در ملاقات حضوری با ریاست و معاونان دانشگاه هستند، می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، اول خرداد ماه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، سوم خرداد ماه از طریق سامانه http://sd.ut.ac.ir (درگاه میز خدمت الکترونیک) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

لازم است ثبت‌نام‌کنندگان در روزهای پنج‌شنبه، ۴ خرداد و جمعه، ۵ خرداد ماه جهت اطلاع از وضعیت درخواست خود، به سامانه ثبت‌نام مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان شرکت در ملاقات عمومی، مدارک و مستندات لازم را در روز نشست به همراه داشته باشند و ۲ روز پس از برگزاری نشست، مدارک خود را از طریق دبیرخانه مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی بازپس گیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، کلیه ذی‌نفعان داخل و خارج دانشگاه تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه یادشده فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

یادآوری می‌شود ثبت‌نام حضوری پیش‌بینی نشده است و صرفاً متقاضیانی که درخواست خود را از طریق سامانه اعلام‌شده ثبت می‌کنند موفق به حضور در نشست ملاقات عمومی می‌شوند.

منبع: پایگاه خبری-تحلیلی دانشگاه تهران

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.