برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی

  • ۸۲

به مناسبت هفته پژوهش

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی 

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن اکبری شاهرودی؛ مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: با عنایات الهی و الطاف اهل بیت(ع)، سال گذشته به ابتکار مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و تأکیدات فقیه بزرگوار، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی، اولین نمایشگاه تخصصی پژوهش‌های فقهی برگزار شد که مورد استقبال بسیار علما، اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه قرار گرفت.

وی افزود: امسال هم پیرو درخواست‌های مکرر اساتید و پژوهشگران، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از ۲۳ تا ۲۹ آذر در محلل نمایشگاه‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برقرار خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرودی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۶ با حضور علما، اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب محترم برگزار می‌شود. از ۲۳ تا ۲۸ آذر مخصوص بازدید آقایان و روز ۲۹ آذر اختصاص به بانوان محقق و پژوهشگر دارد و ساعات بازدید از ساعت ۱۴ الی ۲۰ خواهد بود.

وی افزود: به یقین، اطلاع و آگاهی از پژوهش‌های فقهی در مسائل مستحدثه مورد نیاز جامعه و استفاده از آن در نهادهای مختلف تقنینی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند راهگشای بسیاری از امور و مشکلات موجود شود.

استاد حوزه علمیه، گفت: هر شب بعد از نماز، در نمایشگاه، میزبان نویسندگان و مراکز تخصصی در نشست معرفی کتاب خواهیم بود که در این نشست‌ها، جدیدترین آثار و پژوهش‌های فقهی معرفی خواهد شد.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از علما، اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه و علاقه‌مندان به پژوهش‌های فقهی، جهت بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با فعالیت‌های مراکز تخصصی فقهی دعوت کرد. (به نقل از خبرگزاری حوزه)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.