جنبش دانشجویی ایران همچنان پویا و ثابت‌قدم است :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

جنبش دانشجویی ایران همچنان پویا و ثابت‌قدم است

  • ۳۴

جنبش دانشجویی ایران همچنان پویا و ثابت‌قدم است

رییس دانشگاه صدا و سیما گفت: آمریکا و رژیم پهلوی کور خوانده بودند. جنبش دانشجویی ایران همچنان پویا و ثابت‌قدم مانده است.

شهاب اسفندیاری روز دوشنبه در آستانه روز دانشجو در تالار شهید سلیمانی دانشگاه صدا و سیما در دیدار صمیمانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم شما راه شهدای دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم را ادامه دهید. جنبش دانشجویی ایران بر خلاف تصور بدخواهان همچنان پویا و ثابت‌قدم است.

وی با تاکید بر برقراری رابطه برادری و دوستی میان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در ۲۰ سال پیش و در دولت اصلاحات، رابطه صدا و سیما و وزارت ارشاد شکرآب بود و در دعواهای سیاسی به دنبال فراموش شدن فرهنگ و هنر بودند. فضای خوبی نبود. این دو دستگاه دشمن هم نیستند و قرار است هر دو مقوم و در تعامل با هم برای رشد و اعتلای فرهنگ کشور باشند.

اسفندیاری با اشاره به نگاه غرض‌ورزی برخی برای ایجاد اختلاف میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نگرانی به وجود می‌آید که برخی به دنبال ایجاد اختلاف میان وزارت فرهنگ و صدا و سیما باشند اما مسائل مهم زیادی وجود دارد که نمی‌ارزد میان این دو اختلافی باشد و مهم این است که رشد و توسعه فرهنگ به خوبی شکل بگیرد.

پخش کلیپی از غزه با چند زبان خارجی

در ابتدای مراسم که با حضور جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه برگزار شد، کلیپی از غزه برای حاضران به زبان‌های فرانسوی، عربی، فارسی، ترکی استانبولی، انگلیسی، پخش شد. در این کلیپ به حوادث غزه و بخشی از آنچه در رسانه‌ها از فجایع غزه منتشر شده است، اشاره می‌شود.

مجری به دنبال پخش کلیپ گفت: نمی‌دانم از دست ما چه برمی‌آید و فضا این گونه نمی‌ماند و امیدواریم در آینده حال همه بچه‌های فلسطین خوب شود. وی به بیاناتی از رهبری اشاره کرد و گفت به فرموده رهبری، فلسطین باید دغدغه همه ما باشد. (به نقل از ایرنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.