فراخوان برگزای چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری D۸ / مهلت ثبت نام تا 11 دی :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

فراخوان برگزای چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری D۸ / مهلت ثبت نام تا 11 دی

  • ۲۷

فراخوان برگزای چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری D۸ / مهلت ثبت نام تا 11 دی

از سوی شبکه تبادل فناوری دی هشت، فراخوان حضور در چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری کشورهای سازمان همکاری دی هشت منتشر شد.

چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری (Technology Transfer Award- TTA2023) شبکه تبادل فناوری دی هشت (D-8TTEN) به همت دبیرخانه این شبکه و به میزبانی دانشگاه گبزه ترکیه (Gebze Technical University) برگزار می‌شود.

متقاضیان برای حضور در این دوره از جایزه که در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفند برگزار می‌شود، تا روز ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۱ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند به سایت شبکه به نشانی https://d8tten.org/technology-transfer-award/ مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

جایزه انتقال فناوری، به بهترین قرارداد انتقال دانش فنی و فناوری میان شرکت‌هایی که حداقل یک طرف آن از کشورهای عضو سازمان همکاری‌های دی هشت یعنی بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه بوده باشد، تعلق می‌گیرد.

مبلغ این جایزه، ۱۰ هزار دلار است که بین دو شرکت تقسیم می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، داوری این جایزه بر عهده کمیته علمی و صنعتی این شبکه بوده و معیارهایی نظیر حجم قرارداد، سطح تکنولوژی، عمق انتقال فناوری و مدت قرارداد در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.