تأکیدرئیسی بر تداوم تلاش‌ها برای افزایش تولید کاغذ داخل :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

تأکیدرئیسی بر تداوم تلاش‌ها برای افزایش تولید کاغذ داخل

  • ۳۷

در دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیئت‌دولت مطرح شد؛

تأکیدرئیسی بر تداوم تلاش‌ها برای افزایش تولید کاغذ داخل

رئیس‌جمهور در دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیئت‌دولت ضمن قدردانی از تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افزایش تولید کاغذ داخل، بر تداوم تلاش‌ها و پیگیری این روند تا حصول نتیجه قطعی در این زمینه تاکید کرد.

دویست و پنجاه و یکمین جلسه هیئت‌دولت عصر یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد و رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش برخی وزرا از حوزه ماموریتی خود ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، در جهت تسریع در تکمیل اقدامات صورت گرفته و به نتیجه رسیدن طرح‌ها دستوراتی صادر کرد.

رئیس جمهور در جلسه یکشنبه (۵ آذرماه) هیئت‌دولت با استقبال از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره غلبه کشور بر تحریم فرهنگی و خودکفایی در تولید کاغذ، بر تداوم تلاش‌ها و پیگیری این روند تا حصول نتیجه قطعی در این زمینه تاکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، «اخلاص»، «عمل صالح» و» زمان‌شناسی» را ازجمله ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و با اشاره به نقش‌آفرینی و اقدامات اثرگذار این نهاد در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز که گفتمان بسیج در قالب گفتمان مقاومت در سطح منطقه و جهان اسلام گسترش یافته است، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در جنگ اخیر غزه را می‌توان متاثر از گفتمان بسیج و غلبه گفتمان مقاومت بر اشغالگری دانست.

رئیسی با بیان اینکه جنبش مقاومت حماس پس از ۴۵ روز جنایتگری، بمباران و حملات بی‌امان صهیونیست‌ها، امروز با دراختیار گرفتن مدیریت صحنه و ابتکار عمل، صهیونیست‌ها را مجبور به پذیرش آتش‌بس و شروط خود کرده افزود: بی‌تردید پیروزی نهایی ملت فلسطین با غلبه بر اشغالگران و نابودی رژیم صهیونیستی بزودی رقم خواهد خورد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درادامه این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشن خودکفایی در تولید کاغذ و غلبه کشور بر تحریم فرهنگی خبر داد و گفت‌: در زمان آغاز به کار دولت تولیدکاغذ ۵ هزار تن بود که با اهتمام دولت نسبت به مقوله تولید این رقم اکنون به ۸۰ هزار تن رسیده است. (بهن قل از ایبنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.