برگزاری نشست تخصصی «مسیر شغلی و کارآفرینی زیست فناوری»، روز چهارشنبه ۸ آذر در دانشگاه تهران :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

برگزاری نشست تخصصی «مسیر شغلی و کارآفرینی زیست فناوری»، روز چهارشنبه ۸ آذر در دانشگاه تهران

  • ۳۲

برگزاری نشست تخصصی «مسیر شغلی و کارآفرینی زیست فناوری»، روز چهارشنبه ۸ آذر در دانشگاه تهران

با هدف تبیین فرصت‌های شغلی برای فعالان و دانشجویان حوزه‌های مرتبط با بیوتکنولوژی، نشست تخصصی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته زیست‌فناوری با فرصت‌های شغلی و کارآفرینی، نشست تخصصی با عنوان «مسیر شغلی و کارآفرینی زیست فناوری»، روز چهارشنبه ۸ آذر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این نشست به روشن شدن مسیر شغلی این رشته و همچنین مسائل کارآفرینی در آن می‌پردازد تا دوستداران و محصلان این رشته بتوانند با دید بازتر و روشن‌تری به انتخاب مسیر آینده خود بپردازند.

بیوتکنولوژی از فرآیندهای سلولی و زیست مولکولی برای توسعه فناوری‌ها و محصولاتی استفاده می‌کند که به بهبود زندگی و سلامت سیاره ما کمک می‌کند. ما بیش از ۶۰۰۰ سال است که از فرآیندهای بیولوژیکی میکروارگانیسم‌ها برای تولید محصولات غذایی مفید مانند نان و پنیر و حفظ محصولات لبنی استفاده کرده‌ایم.

مخاطب این نشست دانشجویان و دانش‌آموختگان حوزه بیوتکنولوژی (زیست‌فناوری)، داروسازی، مهندسی شیمی، بیوشیمی، شیمی، زیست‌شناسی، بیولوژی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی، دانشجویان و دانش آموختگان در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی و ژنتیک گیاهی هستند.

ارائه و معرفی فرصت‌های شغلی، مسیر تبدیل ایده به شرکت دانش‌بنیان و معرفی فرصت‌های کارآفرینی از سرفصل‌های این نشست به شمار می‌رود.(به نقل از ایسنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.