حضور شرکت های دانش‌بنیان‌ در نمایشگاه بین المللی ازبکستان (8تا 10 آذر) :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

حضور شرکت های دانش‌بنیان‌ در نمایشگاه بین المللی ازبکستان (8تا 10 آذر)

  • ۳۳

حضور شرکت های دانش‌بنیان‌ در نمایشگاه بین المللی ازبکستان (8تا 10 آذر) 

 پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی آگروتک ازبکستان از ۸ تا ۱۰ آذر ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تاشکند پایتخت این کشور برپا می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی آگروتک؛ فناوری‌های مدرن، محصولات، تجهیزات و نوآوری‌های مجتمع‌های کشت و صنعت (AgroExpoUzbekistan) با حضور فعالان این حوزه از سراسر جهان در تاشکند برگزار می‌شود.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود، ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته می‌پردازند.

،اکسیر دانش آبادیس، آبگینه شیمی آذربایجان، آراد کبودان ارومیه و آبزیان فناوری پیشرو، آراز صنعت کشکسرای، آریا سرو سپهر الوند، بهپروران نامی نقش جهان، پترو پاریز سبز البرز، پرتیکان بذر گستر، سیمرغ سها، دانش سلامت خوراک یاران، رویش پایدار البرز، ساعیان صنعت نوین یزد، شمیم شریف، فناوری بهینه نیروی کاسپین و کنترل سیستم خاورمیانه (پریسماتک)، شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که در این پاویون حضور می یابند.

براساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و همچنین حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است. (به نقل از ایرنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.