برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی هنر در تالار وحدت 27آبان تا 1آذر / اشکال جدی به کتاب های هنر مدارس :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی هنر در تالار وحدت 27آبان تا 1آذر / اشکال جدی به کتاب های هنر مدارس

  • ۸۸

برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی هنر در تالار وحدت 27آبان تا 1آذر / اشکال جدی به کتاب های هنر مدارس

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج گفت: کتاب‌های آموزش هنر نیاز جدی به بروزرسانی دارند که نیازمند تعامل میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش است.

سجاد فروغی مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بازدید از نمایشگاه کتاب‌های تخصصی آموزش هنر گفت: این نمایشگاه، از این جهت که کتاب‌ها در راستای آموزش هنر در نظر گرفته شده بسیار خوب است و این برای هنرجویان فرصت خوبی است، چرا که کتاب‌ها برای هنرجویان در بازار به سختی پیدا می‌شود و آن‌ها با حجم انبوهی از انتشارات مواجه هستند؛ اما این‌جا همه کتاب‌ها دستچین شده و کتاب‌های خوبی برای آموزش هنر دیده می‌شود.

او تاکید کرد: نمایشگاه‌های زیادی در طول سال برگزار می‌شود، اما به این شکل تخصصی تاکنون نمایشگاهی نداشتیم. ضمن این‌که در نگاه کلی‌تر بچه‌های شهرستان دسترسی بچه‌های تهران به کتاب‌ها را ندارند. در واقع اگر در شهرها و استان‌های مختلف این نمایشگاه تکرار شود و در طول سال برقرار باشد؛ می‌تواند برای نوجوانانی که به دنبال فراگیری و آموزش هنر هستند اتفاق خوبی را رقم بزند.

این مدرس درباره به روز بودن کتاب‌های آموزشی بیان کرد: به‌روزرسانی کتاب‌های درسی ضروری است و این امر نیازمند تعامل میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش است تا به‌روزرسانی به شکل دقیق و تخصصی صورت گیرد. امروز با توجه به تغییرات روزبه‌روز تکنولوژی، این نیاز به تغییر بسیار جدی است.

فروغی گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های بسیار خوبی را دیدم که به شکل مستقل چاپ شده‌اند که به نظرم باید در مدارس آموزش هنر تدریس شوند. ما منابع ترجمه شده بسیاری داریم که می‌توانند با پژوهش به تألیف تبدیل شوند؛ چرا که به این دست کتاب‌ها در فضای مدرسه نیاز داریم.

نمایشگاه کتب تخصصی هنر توسط دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنر معاونت هنری و با همکاری تعاونی انتشارات تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ تا چهارشنبه ۱ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در طبقه دوم تالار وحدت برپا شده و میزبان علاقه‌مندان است. (به نقل از ایبنا)

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.