بازگشت بیش از یک‌هزار و ۲۹۲ هکتار زمین دولتی به بیت المال در سال ۱۴۰۱ :: پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

پایگاه خبری کافه دانشگاهیان

دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای تبلیغات در پایگاه خبری کافه دانشگاهیان بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای کشور با شماره 09101308639 تماس حاصل فرمایید Image

بازگشت بیش از یک‌هزار و ۲۹۲ هکتار زمین دولتی به بیت المال در سال ۱۴۰۱

  • ۹۲

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از بازگشت بیش از یک‌هزار و ۲۹۲ هکتار زمین دولتی به بیت المال در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری کافه دانشگاهیان، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱ تنها بخشی از دادنامه‌های صادره به نفع دولت بیش از یک‌هزار و ۲۹۲ هکتار از اراضی دولتی احصا شده است، گفت: باید از تلاش مجدانه تمامی همکاران ادارات حقوقی ستادی و استانی برای تحقق چنین ثروتی برای دولت قدردانی کرد.

مالکی همچنین از تعیین تکلیف بیش از ۱۵ هزار پرونده جاری در محاکم در سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان صدور رای از مجموع بیش از ۲۳ هزار جلسه دادرسی به دست آمده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، وی همچنین میزان اراضی رفع تصرف شده در سال گذشته را بیش از ۴ هزار هکتار ارزیابی کرد.

به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن تهیه و ابلاغ ۱۱ فقره تیپ قرارداد واگذاری و تهیه و تنظیم پیش‌نویس آئین‌نامه‌های اجرایی مورد عمل سازمان از دیگر اقداماتی بوده که در اداره کل حقوقی و قراردادهای سازمان ملی زمین و مسکن انجام شده است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب پیشنهادی

تماس با من

  • ایمیل: fdpub@yahoo.com
  • تلفن: 02166490178
  • فاکس: 02166490179
  • موبایل: 09121308639
  • آدرس خبرگزاری: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خ 16 آذر روبروی درب غربی دانشگاه تهران ک پارسی پ 6

همکاری با ما

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید می توانید اخبار و مقالات خود را از طریق راه های ارتباطی به دست ما برسانید تا بعد از تایید سردبیر سایت منتشر نماییم؛ سردبیر پایگاه خبری: مهندس سامان بیات ترک.